Vsekakor izkoristite Facebook oglaševanje za povečanje prodaje

Želite si povečati prodajo. Veste, da se ključ do tega skriva v oglaševanju prek spletne socialne platforme Facebook. Nekajkrat ste že plačali tistih nekaj evrov, da je vaš oglas videlo določeno število ljudi, a velikega učinka ni bilo, čeprav priljubljeno družabno omrežje uporabljata že več kot dve milijardi prebivalcev Zemlje. Kje ste naredili napako? Se je Facebook oglaševanje obrnilo proti vam?
5 učinkovitih trikov, s katerim Facebook oglaševanje obrnete v vašo korist
1.) Spoznajte Facebook algoritem
Kot vsaka druga spletna platforma, ima tudi Facebook svoj algoritem. Poenostavljeno je algoritem mehanizem kriterijev, ki odločajo o tem, katere objave bodo vidne bolj in katere manj. Algoritem upravlja tudi Facebook oglaševanje. Z njegovo pomočjo vaši oglasi lažje pridejo do kupcev, ki bi jih vaše storitve ali izdelki zanimali.
2.) Določite svojo ciljno skupino
Ljudje smo si različni, zato ne zanimajo vseh enake stvari in v nekem trenutku ne potrebujemo vsi enakih storitev. Facebook oglaševanje omogoča, da ob objavi vašega oglasa določite karakteristike ljudi, za katere predvidevate, da jih bo vaš oglas zanimal.
Na primer, da se odločite za Facebook oglaševanje. Želite, da vaš oglas vidi 5000 ljudi. To bi bilo lahko 5000 naključnih ljudi, izmed katerih jih 50 zanima vaša tematika, 20 se jih bo odločilo malo bolj pozanimati o oglasu in morda boste imeli na koncu 3 resne kupce izdelka, ki jih bo prepričal vaš oglas. Facebook oglaševanje pa vam ob pogoju, da poznate svojo ciljno skupino kupcev, omogoči, da bo oglas videlo 5000 ljudi, ki ustrezajo pogojem, ki ste jih navedli ob oddaji oglasa, kar posledično pomeni veliko večji učinek posameznega oglasa na prodajo določenega izdelka.
Za ta korak je pomembno, da si naredite shemo svojih potencialnih kupcev. Ugotovite, katero starostno skupino trenutno najbolj interesirajo vaši izdelki in storitve ter katero skupino bi si še želeli pritegniti v nakup. Ravno tako je dobro vedeti, ali vaši izdelki bolj zanimajo ženske, moške ali oba spola. Določite lahko tudi kraj bivanja. Torej, ali se omejujete le na Slovenijo ali katero drugo državo ali le na določeno regijo. Čim bolj imate definirano ciljno skupino, tem bolj si zagotovite, da bo oglas videlo čim več ljudi, ki jim je tematika oglasa blizu.
3.) Zakrinkajte oglas
Postavite se v kožo svoje potencialne stranke. Kamor koli gre, povsod jo bombardirajo z različnimi oglasi, reklamami, popusti in karticami zvestobe. Torej, oglas, ki bo že na daleč vpil »Kupite to!« ali »Najceneje pri nas!« iskreno povedano ne bo izstopal iz povprečja, saj je to danes sestavni del večine oglasov.
Torej, če želite, da bo oglas ne le videlo čim več ljudi izbrane ciljne skupine, temveč se bodo ljudje nanj tudi odzvali in podrobneje preučili vsebino, mora oglas predstavljati nekaj drugačnega. V sebi mora imeti nekaj, kar bo ljudi pritegnilo in bodo podrobneje prebrali vsebino. Lahko se znajdete in napišete nasvete za bolj zdrav življenjski slog, med njimi pa omenite redno uporabo vašega pripomočka za telovadbo.
Izstopanje iz povprečja vam poveča možnost, da bo vaš izdelek opazilo več ljudi.
4.) Načrtovan spored objav
Facebook oglaševanje v sebi skriva še enega aduta, ki vam lahko zelo pomaga pri boljšem dosegu vaše objave – načrtovanje objav.
Če se odločite k oglaševanju pristopiti bolj celostno in premišljeno, je načrtovanje objav ključna pot do uspeha. Omogoča vam, da objave za vaše oglase pripravite vnaprej, oglas pa se Facebook uporabnikom prikaže ob uri in dnevu, ki ste jo določili za njegovo objavo. Raziskave pravijo, da se največ uporabnikov Facebooka na tem spletnem omrežju zadržuje zvečer, med 20. in 21. uro. To pomeni, da se vam splača vsaj eno objavo dnevno načrtovati v tem času.
Pri načrtovanju objav je dobro upoštevati Facebook algoritem. Ta bo strani podjetij, ki dajo vsaj 5 objav na dan, pogosteje prikazoval. Seveda vam nihče ne preprečuje, da objavite le en oglas in ga sponzorirate. Facebook oglaševanje vam zagotavlja, da bo ta oglas videlo toliko ljudi, kot ste določili pri naročilu objave. Vendar pa več objav dnevno v kombinaciji s sponzoriranimi objavami Facebook oglaševanja prinaša večjo možnost, da vaš oglas doseže še več ljudi in da vaša stran postane bolj prepoznavna.
5.) Privlačna Facebook stran
Facebook oglaševanje vam omogoči, da vaš oglas vidi določena skupina ljudi. Večina ljudi, ki bo videla vaš oglas, bo kliknila na vašo Facebook stran, saj si bodo želeli izvedeti čim več informacij o določenem izdelku in podjetju, ki ga prodaja.
Zato pred začetkom uporabe Facebook oglaševanja poskrbite, da bo vaša Facebook stran čim bolj pregledna. Vsebuje naj kontaktne informacije vašega podjetja. Veliko naj bo tudi slikovnega materiala, saj nam ta mnogokrat pove veliko več kot suhoparno besedilo. Uspešna podjetja se pri objavah držijo tudi določene barvne sheme, ki njihovi strani doda vtis urejenosti in premišljenosti.
Facebook oglaševanje je lahko ključ do uspeha vašega podjetja, saj vam za majhen vložek omogoči, da vaš oglas vidi veliko število potencialnih kupcev. Če pa zraven dodate še malo iznajdljivosti in načrtovanja, pa imate povečanje prodaje kvalitetnega izdelka ali storitve že zagotovljeno.