Ali veste, kako učinkovit je v resnici remarketing?
Ste opazili, da ko ste gledali eno spletno stran, so se vam začeli prikazovati oglasi, ki so povezani z izdelki, na tej spletni strani? To je ena izmed taktik, ki se jo poslužujejo marketingarji, da vas prepričajo v ponoven obisk spletne strani in posledično nakup. Metoda, ki se ji reče remarketing, oziroma ponovno trženje, je odlično prodajno orodje, če želite povečati obisk na vaši spletni strani in obiskovalce spremeniti v stranke.
Remarketing funkcija vam omogoča, da obiskovalce, ki so že zapustili vašo spletno stran, ponovno nagovorite. Bodisi, da zaključijo nakup, ali pa samo oddajo kontakt. Tako lahko z obiskovalci, ki so že bili na vaši spletni strani, ponovno vzpostavite kontakt, tudi medtem, ko oni brskajo po drugih spletnih straneh.
Zakaj je remarketing tako koristen?
Uporabniki, preden se odločimo za nakup, preverimo vsaj 5 različnih spletnih strani. Da se prepričamo, da bomo opravili dober nakup, želimo preveriti več informacij, primerjati cene, kvaliteto izdelkov ali storitev. Večkrat ko nam bo ena stvar predstavljena, bolj se nam bo zahotela in bolj ko nam bo stvar zanimiva, več je možnosti, da jo bomo kupili. Tako lahko rečemo, da je remarketing orodje, za prečiščevanje ciljne publike, saj z njim proti sebi usmerimo le publiko, ki je za nas zanimimiva. Razlog, da je remarketing lahko uspešna taktika za povečanje prodaje, je tudi to, da lahko uporabnike dosežemo v pravem trenutku. Ko si uporabnik na spletni strani ogleduje izdelke, je že v nekem procesu. Najboljši trenutek, da ga dosežemo je, ko uporablja spletne aplikacije ali pa brska po drugih spletnih straneh. Kampanja ponovnega trženja, je prav tako, kot ostali načini oglaševanja, popolnoma prilagodljiva našim željam. Tako lahko nastavimo oglase točno tisti publiki, za katero želimo, da se vrne k nam. Oglasi, ki so posebej prilagojeni zato, da »lovijo« izgubljene kupce, se bodo našim obiskovalcem prikazovali, ko bodo brskali po drugih spletnih straneh. S tem pa jih bomo poskušali prepričati, da se vrnejo in zaključijo svojo namero. Uporabnike lahko dosežemo na več kot dveh milijonih spletnih strani in mobilnih aplikacijah, ki so del Googlovega omrežja. Poleg velikega dosega, pa je razlog za uspešnost remarketinga tudi to, da lahko sezname uporabnikov prilagodimo svojim ciljem. Na katerih spletnih straneh bomo prikazovali oglase in na katreih ne, je popolnoma naša odločitev. Oglasi pa se bodo prikazovali samo tistim, katerih cookie id se bo nahajal na našem seznamu. Tako bomo dosegli, da bomo pritegnili in nazaj vrnili, samo obiskovalce, ki so lahko potencialno naši kupci.
Kako bomo z remarketingom dosegli največ?
Najprej je treba poskrbeti, da bodo oglasi prilagojeni tistim, za katere želimo, da se jim prikazujejo. Pomembno je, da jim prodajajo tisto, kar tudi sami iščejo. Oglasi naj bodo prpravljeni tako, da bodo zanimivi in bodo pritegnili obiskovalce, predvsem pa jih prepričali, da ponovno obiščejo vašo spletno stran. Še bolj pa bo remarketing uspešen, če boste povezali oglase tudi do podstrani spletnega mesta. S tem ko bo obiskovalec moral manj klikati, se poveča možnost, da se bo odločil za nakup.