• Domov
  • Izdelava spletnih strani
    • Izdelava spletne trgovine
  • SEO optimizacija spletnih strani
  • Ostale storitve
    • Google oglaševanje
    • Facebook oglaševanje
    • Prevajanje
      • Prevod besedila
      • Prevajanje angleščina
      • Prevajanje nemščina
      • Prevajalska agencija
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Test uspešnosti
T: 070 666 777
  • Domov
  • Izdelava spletnih strani
    • Izdelava spletne trgovine
  • SEO optimizacija spletnih strani
  • Ostale storitve
    • Google oglaševanje
    • Facebook oglaševanje
    • Prevajanje
      • Prevod besedila
      • Prevajanje angleščina
      • Prevajanje nemščina
      • Prevajalska agencija
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Test uspešnosti
T: 070 666 777
  • Domov
  • Izdelava spletnih strani
    • Izdelava spletne trgovine
  • SEO optimizacija spletnih strani
  • Ostale storitve
    • Google oglaševanje
    • Facebook oglaševanje
    • Prevajanje
      • Prevod besedila
      • Prevajanje angleščina
      • Prevajanje nemščina
      • Prevajalska agencija
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Test uspešnosti
  • Domov
  • Izdelava spletnih strani
    • Izdelava spletne trgovine
  • SEO optimizacija spletnih strani
  • Ostale storitve
    • Google oglaševanje
    • Facebook oglaševanje
    • Prevajanje
      • Prevod besedila
      • Prevajanje angleščina
      • Prevajanje nemščina
      • Prevajalska agencija
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Test uspešnosti
Blog
Domov Neuvrščeno Ali veste, kako učinkovit je v resnici remarketing?
Neuvrščeno

Ali veste, kako učinkovit je v resnici remarketing?

Skrbnik 6. 5. 2022 0 Komentarji

Ste opazili, da ko ste gledali eno spletno stran, so se vam začeli prikazovati oglasi, ki so povezani z izdelki, na tej spletni strani? To je ena izmed taktik, ki se jo poslužujejo marketingarji, da vas prepričajo v ponoven obisk spletne strani in posledično nakup. Metoda, ki se ji reče remarketing, oziroma ponovno trženje, je odlično prodajno orodje, če želite povečati obisk na vaši spletni strani in obiskovalce spremeniti v stranke.

Remarketing funkcija vam omogoča, da obiskovalce, ki so že zapustili vašo spletno stran, ponovno nagovorite. Bodisi, da zaklučijo nakup, ali pa samo oddajo kontakt. Tako lahko z obiskovalci, ki so že bili na vaši spletni strani, ponovno vzpostavite kontakt, tudi medtem, ko oni brskajo po drugih spletnih straneh.

Zakaj je remarketing tako koristen?

Uporabniki, preden se odločimo za nakup, preverimo vsaj 5 različnih spletnih strani. Da se prepričamo, da bomo opravili dober nakup, želimo preveriti več informacij, primerjati cene, kvaliteto izdelkov ali storitev. Večkrat ko nam bo ena stvar predstavljena, bolj se nam bo zahotela in bolj ko nam bo stvar zanimiva, več je možnosti, da jo bomo kupili. Tako lahko rečemo, da je remarketing orodje, za prečiščevanje ciljne publike, saj z njim proti sebi usmerimo le publiko, ki je za nas zanimimiva. Razlog, da je remarketing lahko uspešna taktika za povečanje prodaje, je tudi to, da lahko uporabnike dosežemo v pravem trenutku. Ko si uporabnik na spletni strani ogleduje izdelke, je že v nekem procesu. Najboljši trenutek, da ga dosežemo je, ko uporablja spletne aplikacije ali pa brska po drugih spletnih straneh. Kampanja ponovnega trženja, je prav tako, kot ostali načini oglaševanja, popolnoma prilagodljiva našim željam. Tako lahko nastavimo oglase točno tisti publiki, za katero želimo, da se vrne k nam. Oglasi, ki so posebej prilagojeni zato, da »lovijo« izgubljene kupce, se bodo našim obiskovalcem prikazovali, ko bodo brskali po drugih spletnih straneh. S tem pa jih bomo poskušali prepričati, da se vrnejo in zaključijo svojo namero. Uporabnike lahko dosežemo na več kot dveh milijonih spletnih strani in mobilnih aplikacijah, ki so del Googlovega omrežja. Poleg velikega dosega, pa je razlog za uspešnost remarketinga tudi to, da lahko sezname uporabnikov prilagodimo svojim ciljem. Na katerih spletnih straneh bomo prikazovali oglase in na katreih ne, je popolnoma naša odločitev. Oglasi pa se bodo prikazovali samo tistim, katerih cookie id se bo nahajal na našem seznamu. Tako bomo dosegli, da bomo pritegnili in nazaj vrnili, samo obiskovalce, ki so lahko potencialno naši kupci.

Kako bomo z remarketingom dosegli največ?

Najprej je treba poskrbeti, da bodo oglasi prilagojeni tistim, za katere želimo, da se jim prikazujejo. Pomembno je, da jim prodajajo tisto, kar tudi sami iščejo. Oglasi naj bodo prpravljeni tako, da bodo zanimivi in bodo pritegnili obiskovalce, predvsem pa jih prepričali, da ponovno obiščejo vašo spletno stran. Še bolj pa bo remarketing uspešen, če boste povezali oglase tudi do podstrani spletnega mesta. S tem ko bo obiskovalec moral manj klikati, se poveča možnost, da se bo odločil za nakup.

Ocenite ta prispevek
[Skupno ocen: 0 Povprečje: 0]
Remarketing
15
85 Views
Kako poiskati najprimernejše ključne besede za SEO optimizacijo?PrevKako poiskati najprimernejše ključne besede za SEO optimizacijo?23. 4. 2022
3 psihološki triki, ki se jih poslužujejo najboljši spletni oblikovalci15. 5. 20223 psihološki triki, ki se jih poslužujejo najboljši spletni oblikovalciNext

Related Posts

Neuvrščeno

Ali veste, kako učinkovit je v resnici remarketing?

Ste opazili, da ko ste gledali eno spletno stran, so se vam začeli prikazovati oglasi,...

Skrbnik 6. 5. 2022
NeuvrščenoNovice

3 psihološki triki, ki se jih poslužujejo najboljši spletni oblikovalci

Tudi pri spletnih straneh velja, da je prvi vtis izrednega pomena, saj vpliva na...

Skrbnik 15. 5. 2022

Dodaj odgovor Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Kategorije
  • Neuvrščeno 3
  • Novice 12
  • PPC 1
  • Reference 6
  • SEO 7
Priljubljeni prispevki
  • 3 psihološki triki, ki se jih poslužujejo najboljši spletni oblikovalci
    3 psihološki triki, ki se jih poslužujejo najboljši spletni oblikovalci
    15. 5. 2022
  • Ali veste, kako učinkovit je v resnici remarketing?
    Ali veste, kako učinkovit je v resnici remarketing?
    6. 5. 2022
  • Kako poiskati najprimernejše ključne besede za SEO optimizacijo?
    Kako poiskati najprimernejše ključne besede za SEO optimizacijo?
    23. 4. 2022
  • Kaj so piškotki na spletni strani in zakaj so pomembni?
    Kaj so piškotki na spletni strani in zakaj so pomembni?
    17. 4. 2022
  • Kako zmanjšati »bounce rate« na vaši spletni strani in kaj to sploh je?
    Kako zmanjšati »bounce rate« na vaši spletni strani in kaj to sploh je?
    25. 11. 2020
Galerija


Kdo smo:
Smo podjetje z dolgoletnimi izkušnjami na področju digitalnega marketinga. Stopite v kontakt z nami v kolikor bi želeli tudi vi posodobiti, osvežiti in na splošno izboljšati vaš spletni nastop.
Naše storitve:
Optimizacija spletnih strani
Izdelava spletnih strani
Izdelava spletne trgovine
Google oglaševanje
Facebook oglaševanje
Prevajanje
Cenik
Podatki o podjetju:
Podjetje in naslov: Gorec d.o.o., Obrtniška ulica 22, 8210 Trebnje Davčna št.: SI75612186
Spletna stran: www.gorec.si
Email: info@gorec.si
Telefon: 070 666 777

Sledite nam:

© 2022 Gorec d.o.o. | Vse pravice pridržane | Pogoji uporabe | Obvestilo o piškotkih