
SEO optimizacija spletnih strani je postopek, ki strani izboljša uvrstitve na Googlu. Brezplačno vam bomo naredili analizo vaše spletne strani ter pripravili ponudbo za optimizacijo spletne strani. Zagotovo za oglaševanje ne želite porabiti gore denarja! Odločite se za optimizacijo spletne strani! Ali ste vedeli, da gre večina ljudi prvo informacijo o izdelku ali storitvi, ki jo želi kupiti, iskati na splet?












Trudimo se, da vedno dostavljamo storitve na najvišjem možnem nivoju, saj le tako lahko dosežemo zastavljene cilje.
Povečanje obiska vaše spletne strani
Izboljšanje delovanja spletne strani
Pomagamo vam doseči zastavljene cilje
Če neka oseba želi zamenjati okna v svojem stanovanju, bo šla ta oseba na Google in v njega vpisala iskalni pojem okna. Ali pa mogoče PVC okna, menjava oken,… Če ste podjetje, ki se ukvarja s prodajo in montažo PVC oken je zelo pomembno, da se vaša spletna stran pojavlja na prvi strani zadetkov, če nekdo v Google vpiše besede kot so okna, PVC okna, plastična okna, menjava oken,…
Če se bo vaša spletna stran pojavljala visoko med zadetki, bodo potencialni kupci izvedeli za vas in vas kontaktirali, ter kupovali od vas. Če se vaša stran ne pojavlja na prvi strani zadetkov pod besedami, ki so pomembne za vaš posel, bo vaša stran brez obiska in ne bo služila svojemu namenu. Namen spletne strani pa je, da prodate več svojih izdelkov ali storitev.

Kako zahteven je SEO?
Koliko izkušenj imamo v našem podjetju?
Naš glavni strokovnjak
SEO optimizacija spletnih strani se deli na ON site in OFF site optimizacijo. V slovenskem prevodu bi to pomenilo na notranjo in zunanjo optimizacijo.
- On site optimizacija spletnih strani pomeni, da mora biti spletna stran narejena po vseh SEO pravilih. Če spletna stran ni narejena po SEO pravilih, potem je potrebno narediti popravke. Popravke, ki jih naredimo v večini primerov skoraj nič ne spremenijo izgled strani. V večini primerov gre za popravke, ki jih vidijo le iskalniki, za uporabnika pa je stran skoraj brez sprememb.
- Off site optimizacija spletnih strani pa zajema predvsem pridobivanje zunanjih povezav. Zunanje povezave so povezave iz drugih spletnih strani na vašo spletno stran. Namreč vsaka povezava z druge spletne strani pomaga vaši strani, da jo iskalniki uvrstijo višje med rezultate iskanja. Pridobivanje povezav je vse prej kot lahko delo. Med pridobivanjem povezav je potrebno upoštevati vsa SEO pravila. V primeru nepravilnega pridobivanja povezav lahko Google vašo spletno stran kaznuje s slabšo uvrstitvijo, ali pa jo celo odstrani iz svoje baze strani. Kadar Google kaznuje stran, v večini primerov kazen traja vsaj pol leta, včasih pa tudi več let. Vsaka spletna stran mora imeti čim več zunanjih povezav. Google vsako zunanjo povezavo šteje kot pozitiven glas za spletno stran. Pridobivanje zunanjih povezav je postopek, ki se nikoli ne zaključi. Namreč povezave je potrebno pridobivati ves čas. V kolikor prenehate pridobivati zunanje povezave za vašo spletno stran, bo ta kmalu začela izgubljati pozicije.
Analiza in pregled obstoječega stanja
ON site ureditev spletne strani
Izvajanje OFF site optimizacije
Uvrstitev med TOP zadetke
Pošlji povpraševanje
- Za vas bomo pregledali vašo obstoječo spletno stran in opravili temeljito analizo.
- Priprava strategije same optimizacije. Za vas bomo pripravili tudi analizo ključnih besed, za katere bi bilo dobro, da se uvrščate med TOP zadetki.
- Vedno prisluhnemo vašim željam in poskrbimo, da čim bolj upoštevamo vaše želje, kot tudi zahteve iskalnika Google.
5 najbolj pogostih razlogov zakaj se vaša spletna stran ne uvršča na top pozicije v Googlu
Prvi pogoj za dobro optimizacijo spletne strani je, da ima spletna stran veliko kvalitetne tekstovne vsebine, ki jo bodo obiskovalci zares brali. Članki na spletni strani morajo biti dolgi vsaj 800 besed. Besedilo mora vsebovati slike, ki so poimenovane po ključnih besedah. Zaželeno pa je tudi, da se v besedilu pojavijo video posnetki (v tem prispevku je tudi vključen video). Najbolje je imate svoje video posnetke, ki ste jih prej naložili na Youtube.
Zelo bodite pozorni na to, da obiskovalci na vaši strani dobijo dobro uporabniško izkušnjo. To pomeni, da dejansko berejo vaše tekste, se sprehajajo po strani,… Skratka najdejo tisto, kar so iskali.
Eden od najbolj pomembnih faktorjev pri optimizaciji strani je ta, da v naslov (title) spletne strani vstavite ključno besedo. Ključna beseda mora biti na začetku naslova. Če je ključna beseda optimizacija spletnih stran, bi bil dober naslov Optimizacija spletnih strani kvalitetno in ugodno.
H oznake v angleškem jeziku pomenijo heading. To so naslovi in podnaslovi v tekstu. Vsak članek (tekst), mora imeti naslov (H1) in podnaslove (H2 in H3). V naslovu se mora obvezno pojaviti ključna beseda, dobro pa je, če se pojavlja tudi v podnaslovih.
Dobro optimizirana spletna stran mora imeti lepo urejene URL naslove. Predlagamo, da so URL-ji čim krajši, da ne vsebujejo nepotrebnih podatkov in da so podstrani, ki so namenjene uvrščanju v iskalniku Google opremljene z glavno ključno besedo v tem delu spletne strani.
Pravilna optimizacija slik na strani postaja čedalje bolj pomembna. V kolikor slike niso pravilno poimenovane in ne nosijo pravilnih ALT oznak, s spletno stranjo ne morete na TOP pozicije v iskalniku slik.
Za koliko vam lahko SEO poveča prodajo na vaši spletni strani?
Nekatera podjetja so s pomočjo optimizacije spletnih strani svojo prodajo na spletu povečala za nekajkrat. SEO optimizacija spletnih strani podjetjem omogoča, da na svojo spletno stran pripeljejo ozko ciljano občinstvo, kar igra izjemno pomembno vlogo pri učinkovitosti same spletne strani. Ozko ciljani obiskovalci, ki jih boste na spletno stran pridobili direktno iz iskalnika Google že iščejo produkte, ki jih vaše podjetje ponuja, zato obstaja bistveno večja verjetnost, da boste te obiskovalce spremenili v svoje stranke. SEO optimizacija spletnih strani vam v tem trenutku lahko omogoči, da boste na svojo spletno stran pripeljali verjetno najbolj kakovosten obisk, kar ga je danes mogoče dobiti na spletu.
Zaračunamo vam na rezultat. Kaj to pomeni?
V našem podjetju vam zaračunamo optimizacijo vaše spletne strani šele takrat, ko smo vašo spletno stran v iskalniku Google že uvrstili na eno izmed dogovorjenih pozicij. Dokler pozicij ne dosežemo, vam ne zaračunavamo, saj se zavedamo, da rezultate prinaša le uvrstitev med vsaj prvih 20 zadetkov. Na začetku vam zaračunamo le ON site optimizacijo, ki se jo opravi na sami spletni strani, je pa to enkraten strošek, kateremu pa se v 99% primerov zaradi slabo optimiziranih spletnih strani žal ne moremo izogniti.
Kako se lotiti optimizacije spletne strani v letu 2021?
Optimizacija spletnih strani je področje, ki se konstantno spreminja. Google konstantno posodablja svoje algoritme v želji, da svojim uporabnikom omogoči čim boljšo uporabniško izkušnjo. To pomeni, da moramo biti vedno pozorni na to, kaj Google pričakuje od nas, katerim spletnim stranem daje prednost in pomembno je, da poizkušamo ugotoviti, kaj neki je tisto, kar Google želi od nas, da lahko svoje spletne strani prilagodimo tako, da bodo ustrezale njihovem iskalniku oz. algoritmu. V letu 2021 bo pomembno, da boste uporabljali čim več video vsebine, prav tako se veliko govori o iskanjih z uporabo tako imenovanega »glasovnega iskanja«, najpomembnejša pa bo še vedno kakovostna vsebina, ki predstavlja temelj optimizacije že kar nekaj let.
Česa se NE smete posluževati, če želite na TOP pozicije v Googlu?
Če se s svojo spletno stranjo želite uvrstiti na TOP pozicije v iskalniku Google, mora biti SEO optimizacija spletnih strani narejena na profesionalen način. Bližnjice sicer obstajajo, toda na dolgi rok ne gre pričakovati, da bi spletna stran, s katero ste poizkušali manipulirati z Googlovim algoritmom ostala v Googlovem indeksu. Obstajajo tako imenovani »black hat« pristopi, ki se jih nikakor ni pametno posluževati, še posebej ne, če imate s poslom na spletu resne načrte. Izogibajte se podjetjem, ki obljubljajo rezultate v zelo kratkem času, bodite pozorni na to, kakšne zunanje povezave pridobivajo na vašo spletno stran in vedno spremljajte napredek uvrstitev vaše strani v iskalniku, da boste videli ali podjetje dostavlja dogovorjene rezultate ali ne.