• Domov
  • Izdelava spletnih strani
    • Izdelava spletne trgovine
  • SEO optimizacija spletnih strani
  • Ostale storitve
    • Google oglaševanje
    • Facebook oglaševanje
    • Prevajanje
      • Prevod besedila
      • Prevajanje angleščina
      • Prevajanje nemščina
      • Prevajalska agencija
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Test uspešnosti
T: 070 666 777
  • Domov
  • Izdelava spletnih strani
    • Izdelava spletne trgovine
  • SEO optimizacija spletnih strani
  • Ostale storitve
    • Google oglaševanje
    • Facebook oglaševanje
    • Prevajanje
      • Prevod besedila
      • Prevajanje angleščina
      • Prevajanje nemščina
      • Prevajalska agencija
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Test uspešnosti
T: 070 666 777
  • Domov
  • Izdelava spletnih strani
    • Izdelava spletne trgovine
  • SEO optimizacija spletnih strani
  • Ostale storitve
    • Google oglaševanje
    • Facebook oglaševanje
    • Prevajanje
      • Prevod besedila
      • Prevajanje angleščina
      • Prevajanje nemščina
      • Prevajalska agencija
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Test uspešnosti
  • Domov
  • Izdelava spletnih strani
    • Izdelava spletne trgovine
  • SEO optimizacija spletnih strani
  • Ostale storitve
    • Google oglaševanje
    • Facebook oglaševanje
    • Prevajanje
      • Prevod besedila
      • Prevajanje angleščina
      • Prevajanje nemščina
      • Prevajalska agencija
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Test uspešnosti
Blog
Domov SEO Kako poiskati najprimernejše ključne besede za SEO optimizacijo?
SEO

Kako poiskati najprimernejše ključne besede za SEO optimizacijo?

Skrbnik 23. 4. 2022 0 Komentarji

Velik del optimizacije spletne strani je iskanje ključnih besed. Če želite, da se vaša spletna stran v Googlu med zadetki iskanja pojavi čim višje, jo boste morali optimizirati na določene ključne besede, za katere veste, da jih vaša ciljna publika vpisuje v iskalnik.

Kaj so ključne besede?

Recimo, da želite v Googlu poiskati spletno trgovino, ki prodaja avtomobilske gume. V iskalnik boste vpisali besedno zvezo »avtomobilske gume«. Ko boste pritisnili ukaz išči, se vam bo med prvimi zadetki pojavila spletna stran, ki je najbolje optimizirana na to besedno zvezo. Povedano na kratko, ključne besede so besede ali besedne zveze (eno- ali večbesedne), ki jih ljudje vpisujejo v iskalnik in ki se morajo ravno prav pogosto pojavljati na vaši spletni strani (ali podstrani), da lahko rečete, da je stran nanje optimizirana.

Kako se lotiti iskanja pravih ključnih besed?

Spoznajte svoje kupce

Ni vam treba dobesedno seči v roko vsakemu kupcu, lahko pa vsaj približno spoznate skupino ljudi, ki bi jih zanimalo to, kar vi prodajate. To lahko dosežete tako, da vsakega kupca poprosite, naj po nakupu izpolni še kratek vprašalnik, lahko se vključujete v debate spletnih skupnosti, ki vas zanimajo podobne stvari kot vas …

Ključne besede zastavite čim ožje

Če se vrnemo na zgoraj uporabljeni primer avtomobilskih gum – seveda lahko optimizacijo vaše spletne strani zastavite zelo na široko in stran optimizirate na ključne besede, kot so gume, avtomobilske gume in podobno. A zna se zgoditi, da se boste tako v poplavi vseh spletnih strani, ki so ravno tako optimizirane na iste ključne besede, izgubili. Da vas stranke, ki iščejo točno to, kar ponujate, čim lažje najdejo, jim stopite naproti s čim ožjimi ključnimi besedami, kot so na primer zimske gume, letne gume, menjava gum in tako naprej.

Uporabite načrtovalnik ključnih besed

Ko imate zastavljene cilje in približno veste, katerih ključnih besed se boste posluževali, jih preverite v načrtovalniku ključnih besed. To je spletno orodje, kamor vpišete željeno ključno besedo in se vam vpiše pogostost iskanja ter možne variacije. Tako lahko preverite, če je vaša izbrana ključna beseda res primerna ali bi se morda raje odločili za katero drugo.

Pozanimajte se, kaj počne konkurenca

Ni dovolj, da raziščete ključne besede za uporabo na vaši spletni strani. Poznati morate tudi strategijo konkurenčnih spletnih strani, saj vam ga lahko pomaga, da svojo strategijo še izboljšate. V načrtovalnikih ključnih besed lahko preverite tudi, katere so najbolj in katere najmanj konkurenčne.

Ne ujemite se v past stroge uporabe knjižnih besed

V določenih situacijah je uporaba knjižnega jezika potrebna in primerna. Ko iščete ključne besede za svojo spletno stran, pa težnjo po knjižnem jeziku raje dajte na stran. Marsikdo pri brskanju po spletu namreč ne uporablja knjižnih besed, zato se bolj kot brskanje po slovarju splača brskanje po načrtovalniku ključnih besed. Primer ključne besede, kjer se vam lahko zalomi, so zgoraj omenjene gume (le redki namreč v Googlu iščejo pnevmatike).

Iskanje ključnih besed ni zapleteno, če le poznate svojo tržno nišo in svoje ciljne stranke ter znate uporabljati načrtovalnike ključnih besed. Če vam za to zmanjkuje časa, pa obstaja veliko dobrih podjetij, ki optimizacijo opravijo namesto vas.

Ocenite ta prispevek
[Skupno ocen: 2 Povprečje: 1]
Ključne besede
15
170 Views
Kaj so piškotki na spletni strani in zakaj so pomembni?PrevKaj so piškotki na spletni strani in zakaj so pomembni?17. 4. 2022
Ali veste, kako učinkovit je v resnici remarketing?6. 5. 2022Ali veste, kako učinkovit je v resnici remarketing?Next

Related Posts

SEO

Kako lahko podjetje samo poskrbi za višje uvrstitve v Googlu

Optimizacija spletnih strani za iskalnike (Google, Bing, Najdi.si,..) je kar...

Skrbnik 19. 9. 2019
SEO

Kaj vse zajema OFF site optimizacija spletnih strani?

Optimizacija spletne strani je izjemno pomembna za uspeh posamezne spletne strani in...

Skrbnik 22. 10. 2020

Dodaj odgovor Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Kategorije
  • Neuvrščeno 3
  • Novice 12
  • PPC 1
  • Reference 6
  • SEO 7
Priljubljeni prispevki
  • 3 psihološki triki, ki se jih poslužujejo najboljši spletni oblikovalci
    3 psihološki triki, ki se jih poslužujejo najboljši spletni oblikovalci
    15. 5. 2022
  • Ali veste, kako učinkovit je v resnici remarketing?
    Ali veste, kako učinkovit je v resnici remarketing?
    6. 5. 2022
  • Kako poiskati najprimernejše ključne besede za SEO optimizacijo?
    Kako poiskati najprimernejše ključne besede za SEO optimizacijo?
    23. 4. 2022
  • Kaj so piškotki na spletni strani in zakaj so pomembni?
    Kaj so piškotki na spletni strani in zakaj so pomembni?
    17. 4. 2022
  • Kako zmanjšati »bounce rate« na vaši spletni strani in kaj to sploh je?
    Kako zmanjšati »bounce rate« na vaši spletni strani in kaj to sploh je?
    25. 11. 2020
Galerija


Kdo smo:
Smo podjetje z dolgoletnimi izkušnjami na področju digitalnega marketinga. Stopite v kontakt z nami v kolikor bi želeli tudi vi posodobiti, osvežiti in na splošno izboljšati vaš spletni nastop.
Naše storitve:
Optimizacija spletnih strani
Izdelava spletnih strani
Izdelava spletne trgovine
Google oglaševanje
Facebook oglaševanje
Prevajanje
Cenik
Podatki o podjetju:
Podjetje in naslov: Gorec d.o.o., Obrtniška ulica 22, 8210 Trebnje Davčna št.: SI75612186
Spletna stran: www.gorec.si
Email: info@gorec.si
Telefon: 070 666 777

Sledite nam:

© 2022 Gorec d.o.o. | Vse pravice pridržane | Pogoji uporabe | Obvestilo o piškotkih