• Domov
  • Izdelava spletnih strani
    • Izdelava spletne trgovine
  • SEO optimizacija spletnih strani
  • Ostale storitve
    • Google oglaševanje
    • Facebook oglaševanje
    • Prevajanje
      • Prevod besedila
      • Prevajanje angleščina
      • Prevajanje nemščina
      • Prevajalska agencija
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Test uspešnosti
T: 070 666 777
  • Domov
  • Izdelava spletnih strani
    • Izdelava spletne trgovine
  • SEO optimizacija spletnih strani
  • Ostale storitve
    • Google oglaševanje
    • Facebook oglaševanje
    • Prevajanje
      • Prevod besedila
      • Prevajanje angleščina
      • Prevajanje nemščina
      • Prevajalska agencija
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Test uspešnosti
T: 070 666 777
  • Domov
  • Izdelava spletnih strani
    • Izdelava spletne trgovine
  • SEO optimizacija spletnih strani
  • Ostale storitve
    • Google oglaševanje
    • Facebook oglaševanje
    • Prevajanje
      • Prevod besedila
      • Prevajanje angleščina
      • Prevajanje nemščina
      • Prevajalska agencija
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Test uspešnosti
  • Domov
  • Izdelava spletnih strani
    • Izdelava spletne trgovine
  • SEO optimizacija spletnih strani
  • Ostale storitve
    • Google oglaševanje
    • Facebook oglaševanje
    • Prevajanje
      • Prevod besedila
      • Prevajanje angleščina
      • Prevajanje nemščina
      • Prevajalska agencija
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Test uspešnosti
Blog
Domov SEO Kako zmanjšati »bounce rate« na vaši spletni strani in kaj to sploh je?
SEO

Kako zmanjšati »bounce rate« na vaši spletni strani in kaj to sploh je?

Skrbnik 25. 11. 2020 0 Komentarji

Če se zanimate za optimizacijo spletne strani, ste verjetno že slišali za izraz bouce rate. Tudi, če te besedne zveze še niste zasledili, se morate zavedati, da je (čimmanjši) bounce rate izjemno pomemben element optimizirane spletne strani. V prispevku, ki je pred vami, boste izvedeli, kaj to je in kako ga lahko hitro popravite.

Bounce rate izražamo v odstotku vseh obiskov spletne strani. Gre za razmerje vseh uporabnikov, ki so obiskali vašo spletno stran in tistih uporabnikov, ki so jo zapustili, ne da bi kliknili še kam drugam oziroma na spletni strani opravili katerokoli drugo dejanje (nakup, prijava na e-novice…). Strani z visokim bounce rateom Google smatra za manj verodostojne in manj zaupanja vredne, zato jim med zadetki iskanja nameni veliko slabšo uvrstitev kot stranem, pri katerih je ta odstotek nižji. Ta odstotek je tudi močno povezan s konverzijo. Izboljšanje bounce ratea pomeni tudi izboljšanje konverzije. Že iz definicije bouce ratea je jasno, da več obiskovalcev kot boste prepričali, naj na vaši spletni strani opravijo neko dejanje, nižji bo bounce rate.

Bounce rate lahko popravite na različne načine, med drugim tudi tako, da stran naredite čimbolj uporabniku prijazno. Če bo uporabniku brskanje po spletni strani čimbolj olajšano in ga bodo na vsakem koraku čakale zanimive informacije, bo bolj verjetno, da bo na spletni strani ostal dlje in storil tisto, kar hočete od njega.

Bounce ali exit rate? Sliši se podobno in tudi je, a med obema pojmoma obstajajo določene razlike. Če nekdo klikne povezavo, ki ga pripelje na vaš landing page, nato pa ta landing page zapusti, je to bounce. Exit pa imenujemo pojav, ko nekdo na landing pageu klikne povezavo, ki ga pelje drugam na vašo spletno stran, nato pa zapusti to mesto.

Kako lahko izboljšate bounce rate?

Obstaja kar nekaj načinov, kako dosežete, da obiskovalci na vaši strani ostanejo dlje časa. Dokazano pomaga, da v njo vdelate Youtube videe, če poskrbite, da se stran hitreje nalaga, da olajšate branje besedila in da poskrbite, da obiskovalec dobi točno to, kar je iskal – torej, da mu to, kar ste obljubili s ključno besedo, tudi ponudite.

Visok bounce rate je običajno pokazatelj, da spletna stran ni takšna, kot bi morala biti. A ne vedno. Včasih pomeni zgolj to, da je nekdo na vaši spletni strani dobil točno to, kar je iskal – recimo recept, navodila … Presodite, ali je bounce rate na vaših spletnih straneh dober ali slab znak in se lotite izboljšav.

Ocenite ta prispevek
[Skupno ocen: 1 Povprečje: 5]
bounce rate
18
194 Views
Ali vam lahko pisanje bloga prinese dober zaslužek?PrevAli vam lahko pisanje bloga prinese dober zaslužek?11. 11. 2020
Kaj so piškotki na spletni strani in zakaj so pomembni?17. 4. 2022Kaj so piškotki na spletni strani in zakaj so pomembni?Next

Related Posts

SEO

Zakaj in kako optimizirati spletno stran?

Ste dali narediti spletno stran za vaše podjetje, pa vaša pričakovanja glede obiska...

Skrbnik 3. 9. 2020
SEO

Kaj vse zajema OFF site optimizacija spletnih strani?

Optimizacija spletne strani je izjemno pomembna za uspeh posamezne spletne strani in...

Skrbnik 22. 10. 2020

Dodaj odgovor Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Kategorije
  • Neuvrščeno 3
  • Novice 12
  • PPC 1
  • Reference 6
  • SEO 7
Priljubljeni prispevki
  • 3 psihološki triki, ki se jih poslužujejo najboljši spletni oblikovalci
    3 psihološki triki, ki se jih poslužujejo najboljši spletni oblikovalci
    15. 5. 2022
  • Ali veste, kako učinkovit je v resnici remarketing?
    Ali veste, kako učinkovit je v resnici remarketing?
    6. 5. 2022
  • Kako poiskati najprimernejše ključne besede za SEO optimizacijo?
    Kako poiskati najprimernejše ključne besede za SEO optimizacijo?
    23. 4. 2022
  • Kaj so piškotki na spletni strani in zakaj so pomembni?
    Kaj so piškotki na spletni strani in zakaj so pomembni?
    17. 4. 2022
  • Kako zmanjšati »bounce rate« na vaši spletni strani in kaj to sploh je?
    Kako zmanjšati »bounce rate« na vaši spletni strani in kaj to sploh je?
    25. 11. 2020
Galerija


Kdo smo:
Smo podjetje z dolgoletnimi izkušnjami na področju digitalnega marketinga. Stopite v kontakt z nami v kolikor bi želeli tudi vi posodobiti, osvežiti in na splošno izboljšati vaš spletni nastop.
Naše storitve:
Optimizacija spletnih strani
Izdelava spletnih strani
Izdelava spletne trgovine
Google oglaševanje
Facebook oglaševanje
Prevajanje
Cenik
Podatki o podjetju:
Podjetje in naslov: Gorec d.o.o., Obrtniška ulica 22, 8210 Trebnje Davčna št.: SI75612186
Spletna stran: www.gorec.si
Email: info@gorec.si
Telefon: 070 666 777

Sledite nam:

© 2022 Gorec d.o.o. | Vse pravice pridržane | Pogoji uporabe | Obvestilo o piškotkih

Spletna stran uporablja piškotke z namenom izboljšanja uporabniške izkušnje. S klikom na gumb Potrdi se strinjate z uporabo piškotkov in lahko nemoteno nadaljujete z ogledom strani.PotrdiO piškotkih