Kako zmanjšati »bounce rate« na vaši spletni strani in kaj to sploh je?

Če se zanimate za optimizacijo spletne strani, ste verjetno že slišali za izraz bouce rate. Tudi, če te besedne zveze še niste zasledili, se morate zavedati, da je (čimmanjši) bounce rate izjemno pomemben element optimizirane spletne strani. V prispevku, ki je pred vami, boste izvedeli, kaj to je in kako ga lahko hitro popravite.
Bounce rate izražamo v odstotku vseh obiskov spletne strani. Gre za razmerje vseh uporabnikov, ki so obiskali vašo spletno stran in tistih uporabnikov, ki so jo zapustili, ne da bi kliknili še kam drugam oziroma na spletni strani opravili katerokoli drugo dejanje (nakup, prijava na e-novice…). Strani z visokim bounce rateom Google smatra za manj verodostojne in manj zaupanja vredne, zato jim med zadetki iskanja nameni veliko slabšo uvrstitev kot stranem, pri katerih je ta odstotek nižji. Ta odstotek je tudi močno povezan s konverzijo. Izboljšanje bounce ratea pomeni tudi izboljšanje konverzije. Že iz definicije bouce ratea je jasno, da več obiskovalcev kot boste prepričali, naj na vaši spletni strani opravijo neko dejanje, nižji bo bounce rate.
Bounce rate lahko popravite na različne načine, med drugim tudi tako, da stran naredite čimbolj uporabniku prijazno. Če bo uporabniku brskanje po spletni strani čimbolj olajšano in ga bodo na vsakem koraku čakale zanimive informacije, bo bolj verjetno, da bo na spletni strani ostal dlje in storil tisto, kar hočete od njega.
Bounce ali exit rate? Sliši se podobno in tudi je, a med obema pojmoma obstajajo določene razlike. Če nekdo klikne povezavo, ki ga pripelje na vaš landing page, nato pa ta landing page zapusti, je to bounce. Exit pa imenujemo pojav, ko nekdo na landing pageu klikne povezavo, ki ga pelje drugam na vašo spletno stran, nato pa zapusti to mesto.
Kako lahko izboljšate bounce rate?
Obstaja kar nekaj načinov, kako dosežete, da obiskovalci na vaši strani ostanejo dlje časa. Dokazano pomaga, da v njo vdelate Youtube videe, če poskrbite, da se stran hitreje nalaga, da olajšate branje besedila in da poskrbite, da obiskovalec dobi točno to, kar je iskal – torej, da mu to, kar ste obljubili s ključno besedo, tudi ponudite.
Visok bounce rate je običajno pokazatelj, da spletna stran ni takšna, kot bi morala biti. A ne vedno. Včasih pomeni zgolj to, da je nekdo na vaši spletni strani dobil točno to, kar je iskal – recimo recept, navodila … Presodite, ali je bounce rate na vaših spletnih straneh dober ali slab znak in se lotite izboljšav.