• Domov
  • Izdelava spletnih strani
    • Izdelava spletne trgovine
  • SEO optimizacija spletnih strani
  • Ostale storitve
    • Google oglaševanje
    • Facebook oglaševanje
    • Prevajanje
      • Prevod besedila
      • Prevajanje angleščina
      • Prevajanje nemščina
      • Prevajalska agencija
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Test uspešnosti
T: 070 666 777
  • Domov
  • Izdelava spletnih strani
    • Izdelava spletne trgovine
  • SEO optimizacija spletnih strani
  • Ostale storitve
    • Google oglaševanje
    • Facebook oglaševanje
    • Prevajanje
      • Prevod besedila
      • Prevajanje angleščina
      • Prevajanje nemščina
      • Prevajalska agencija
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Test uspešnosti
T: 070 666 777
  • Domov
  • Izdelava spletnih strani
    • Izdelava spletne trgovine
  • SEO optimizacija spletnih strani
  • Ostale storitve
    • Google oglaševanje
    • Facebook oglaševanje
    • Prevajanje
      • Prevod besedila
      • Prevajanje angleščina
      • Prevajanje nemščina
      • Prevajalska agencija
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Test uspešnosti
  • Domov
  • Izdelava spletnih strani
    • Izdelava spletne trgovine
  • SEO optimizacija spletnih strani
  • Ostale storitve
    • Google oglaševanje
    • Facebook oglaševanje
    • Prevajanje
      • Prevod besedila
      • Prevajanje angleščina
      • Prevajanje nemščina
      • Prevajalska agencija
  • O nas
  • Blog
  • Kontakt
  • Test uspešnosti
Blog
Domov Neuvrščeno 3 psihološki triki, ki se jih poslužujejo najboljši spletni oblikovalci
NeuvrščenoNovice

3 psihološki triki, ki se jih poslužujejo najboljši spletni oblikovalci

Skrbnik 15. 5. 2022 0 Komentarji

Tudi pri spletnih straneh velja, da je prvi vtis izrednega pomena, saj vpliva na uspešnost  celostne uporabniške izkušnje in spletne prodaje vaših izdelkov. Človeški možgani potrebujejo približno 4 minute, da se odločijo, ali nam je oseba, s katero smo se slučajno zapletli v pogovor, všeč ali ne. Če so nam v medčloveških odnosih štete minute, smo kot imetniki spletnih strani obsojeni na milisekunde! Raziskave kažejo, da zadostuje že 50 milisekund (0,05 sekund), da obiskovalec presodi uporabnost obiskane spletne strani/trgovine, ji dodeli oceno in končno obsodbo, ali je vredna njegovega časa oz. denarja. Z uporabo preprostih trikov, ki vam jih bomo razkrili v nadaljevanju, najboljši spletnih oblikovalci vplivajo na to, koliko časa se bo obiskovalec zadržal na strani, katere izdelke si bo ogledal in nenazadnje, komu bo spletno stran oz. trgovino priporočil.

 

1. IZBERITE BARVO, KI PREDSTAVLJA ZNAČAJ VAŠE ZNAMKE

 

Tako kot rumene stene prostoru dodajo milino in mehkobo, tudi barve vaše spletne strani vplivajo na počutje obiskovalca. Naše oko sestavlja okrog 107 milijonov celic, ki lahko razlikujejo med 10 milijoni barvnimi odtenki. Na vas je, katere boste izbrali, v pomoč smo za vas izbrali 5 barvo-značajskih dvojcev in nekaj spletnih strani, ki smo jih ustvarili po predstavljenih načelih:

 

– ROZA BARVA: izžareva materinsko, pomirjujočo noto

 

Primerna izbira predvsem za spletne trgovine, ki nagovarjajo žensko občinstvo, se ukvarjajo s prodajo otroških oblačil, igrač in poročnih oblačil. Naši možgani jo povezujejo z romantiko, nedolžnostjo in varnostjo.

Primer spletne strani: https://www.pufeta.si/

 

– RJAVA BARVA: odtenki rustikalnosti in zemeljske uravnoteženosti

 

Čeprav manj pogosta izbira spletnih oblikovalcev, je rjava barva primerna izbira za spletne strani, ki se ukvarjajo s prodajo ekoloških ter prehrambnih izdelkov in ročnih del. Pridih lesa in narave lahko še dodatno obogatite s kombinacijo rdeče in bež barve.

Primer spletne strani: https://www.antikvariatantiqua.si/

 

– BELA BARVA: za poudarjeno čistost, zaupljivost in zdravje

 

Belo barvo najdemo predvsem na spletnih straneh zavarovalnic, saj nam vliva občutek zaupanja in varnosti, kot sekundarna barva pa  je zaradi dobrega kontrasta, ki ga ustvarja, priljubljena izbira spletnih trgovin s tehnološko opremo in oblačili.

Primer spletne strani:  https://www.zavsakdan.si/

– ORANŽNA BARVA: za ščep igrivosti in energične razigranosti

 

Oranžno barvo kot ščep pikantnosti dodajamo stranem, za katere želimo, da izžarevajo mladost, živahnost in dinamičnost. Vseeno je pri njeni implementaciji potrebna pazljivost, saj lahko pretirana uporaba oranžnih odtenkov ustvari vtis »cenenosti« in pretirane dostopnosti.

Primer spletne strani:  https://www.sastrade.si/

 

– MODRA BARVA: temni odtenki pomirjajo in vzbujajo občutke resnosti

 

Modra izžareva modrost, resnost, zvestobo in moč. V svoji spletni prezenci jo uporabljajo večja podjetja, ki delujejo v tehnoloških industrijah in želijo še dodatno izpostaviti svojo dominantnost.

Primer spletne strani: https://cistilnanaprava.com/

 

2. PREZRAČITE VSEBINO Z ZRAČNIMI MEHURČKI (ang. »White space«)

 

Zračnost je pomembna lastnost vsake spletne strani, na katero pogosto pozabimo, saj smo preveč zaposleni z vsebino, slikami, izgledom izdelkov …

Nepokriti prostor (ang. »White-space«) je pomemben gradnik dobre uporabniške izkušnje iz večih razlogov:

 

  • Zagotavlja boljšo berljivost spletnih vsebin,
  • Prispeva k boljši koncentraciji obiskovalcev in zmanjšuje število neželenih distrakcij,
  • 20 % izboljšan kasnejši priklic informacij, ki jih je obiskovalec prebral na naši strani,
  • Boljša vidljivost CTAs (»call to actions«) in organizacija vsebinskih sklopov,
  • Ustvarja vtis ekskluzivnosti in dodane vrednosti.

3. NE POZABITE NA TIPOGRAFIJO!

 

95 % vseh informacij na spletu je podanih v obliki besed, zato je še kako pomembno, da izberemo tipografijo, ki ne igra samo estetske vloge, ampak pripomore k boljši berljivosti in uporabnosti vaše spletne vsebine.

 

Pri izbiri upoštevajte naslednje:

 

  • Pomislite, katera skupina predstavlja glavnino vaših spletnih obiskovalcev, če na primer prodajate spodnje perilo za starejše, neberljiva pisava z veliko zavoji in v velikosti 10 vsekakor ne bo dobra izbira.
  • Uporabljate največ dve različni vrsti tipografij, saj naši možgani obožujejo znane vzorce, ki se ne spreminjajo preveč in sledijo znanemu sosledju (torej v podnaslovih uporabljate vedno isti font, prav tako v besedilu).
  • Preverite berljivost tipografij tudi v CAPS LOCK nastavitvi, saj se včasih zgoda, da predvsem šumniki v veliki pisavi izpadejo čudno.
  • Vsaka črka mora biti 100 % berljiva, natlačenost povzroča zmedo v možganih, zato si besedilo težje zapomnimo.
  • Bodite pazljivi pri izbiri barve tipografije: zelena in rdeča barva na strani ne delujeta dobro.

 

Ocenite ta prispevek
[Skupno ocen: 0 Povprečje: 0]
15
109 Views
Ali veste, kako učinkovit je v resnici remarketing?PrevAli veste, kako učinkovit je v resnici remarketing?6. 5. 2022

Related Posts

Neuvrščeno

Kaj so piškotki na spletni strani in zakaj so pomembni?

Začetek leta 2013, je začel veljati spremenjen zakon o elektronski komunikaciji, ki je...

Skrbnik 17. 4. 2022
Novice

Želite brezplačno dobiti zelo lep apartma (do 4 osebe) za 5 dni na otoku Krk?

Želite dobiti popolnoma brezplačno namestitev za 5 dni (4 nočitve) v lepem apartmaju...

Skrbnik 3. 3. 2017

Dodaj odgovor Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Kategorije
  • Neuvrščeno 3
  • Novice 12
  • PPC 1
  • Reference 6
  • SEO 7
Priljubljeni prispevki
  • 3 psihološki triki, ki se jih poslužujejo najboljši spletni oblikovalci
    3 psihološki triki, ki se jih poslužujejo najboljši spletni oblikovalci
    15. 5. 2022
  • Ali veste, kako učinkovit je v resnici remarketing?
    Ali veste, kako učinkovit je v resnici remarketing?
    6. 5. 2022
  • Kako poiskati najprimernejše ključne besede za SEO optimizacijo?
    Kako poiskati najprimernejše ključne besede za SEO optimizacijo?
    23. 4. 2022
  • Kaj so piškotki na spletni strani in zakaj so pomembni?
    Kaj so piškotki na spletni strani in zakaj so pomembni?
    17. 4. 2022
  • Kako zmanjšati »bounce rate« na vaši spletni strani in kaj to sploh je?
    Kako zmanjšati »bounce rate« na vaši spletni strani in kaj to sploh je?
    25. 11. 2020
Galerija


Kdo smo:
Smo podjetje z dolgoletnimi izkušnjami na področju digitalnega marketinga. Stopite v kontakt z nami v kolikor bi želeli tudi vi posodobiti, osvežiti in na splošno izboljšati vaš spletni nastop.
Naše storitve:
Optimizacija spletnih strani
Izdelava spletnih strani
Izdelava spletne trgovine
Google oglaševanje
Facebook oglaševanje
Prevajanje
Cenik
Podatki o podjetju:
Podjetje in naslov: Gorec d.o.o., Obrtniška ulica 22, 8210 Trebnje Davčna št.: SI75612186
Spletna stran: www.gorec.si
Email: info@gorec.si
Telefon: 070 666 777

Sledite nam:

© 2022 Gorec d.o.o. | Vse pravice pridržane | Pogoji uporabe | Obvestilo o piškotkih

Spletna stran uporablja piškotke z namenom izboljšanja uporabniške izkušnje. S klikom na gumb Potrdi se strinjate z uporabo piškotkov in lahko nemoteno nadaljujete z ogledom strani.PotrdiO piškotkih