Bi želeli prodati več vaših izdelkov ali storitev?

Za oglaševanje pa ne želite porabiti gore denarja!

Ali ste vedeli, da gre večina ljudi prvo informacijo o izdelku ali storitvi, ki jo želi kupiti, iskati na splet?

Optimizacija spletnih strani

Če neka oseba želi zamenjati okna v svojem stanovanju, bo šla ta oseba na Google in v njega vpisala iskalni pojem okna. Ali pa mogoče pvc okna, menjava oken,…

Če ste podjetje, ki se ukvarja s prodajo in montažo PVC oken je zelo pomembno, da se vaša spletna stran pojavlja na prvi strani zadetkov, če nekdo v Google vpiše besede kot so okna, PVC okna, plastična okna, menjava oken,…

Če se bo vaša spletna stran pojavljala visoko med zadetki, bodo potencialni kupci izvedeli za vas in vas kontaktirali, ter kupovali od vas. Če se vaša stran ne pojavlja na prvi strani zadetkov pod besedami, ki so pomembne za vaš posel, bo vaša stran brez obiska in ne bo služila svojemu namenu. Namen spletne strani pa je, da prodate več svojih izdelkov ali storitev.

Kaj je optimizacija spletnih strani?

SEO (search engine optimization) ali po slovensko optimizacija spletnih strani, je postopek s katerim se spletni strani poboljša pozicije v iskalnikih (Google, Najdi.si, Yahoo, Bing,…). V Sloveniji več kot 90% ljudi uporablja iskalnik Google.

Optimizacija spletnih strani je zelo zapleten postopek, ki zahteva ogromno znanja in izkušenj. V primeru, da se optimizacija spletnih strani izvaja na nepravilen način, se lahko zgodi, da Google spletno stran kaznuje in odstrani iz svojega indeksa. Ravno iz tega razloga je zelo pomembno, da optimizacijo zaupate podjetju, ki ima na tem področju dovolj izkušenj in znanja.

V podjetju Gorec d.o.o. se z optimizacijo spletnih strani ukvarjamo že 10 let, tako da smo zagotovo pravi naslov, ki vam lahko brez tveganj ponudi kvalitetno storitev. Glavna odgovorna oseba za optimizacijo je Tomaž Gorec, ki ima na tem področju ogromno izkušenj. Ne temo optimizacija spletnih strani tudi predava na raznih seminarjih ter piše članke za razne revije in časopise. Več o tem si lahko preberete na www.gorec.si/tomaz.

On site in off site optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani se deli na on site in off site optimizacijo. V slovenskem prevodu bi to pomenilo na notranjo in zunanjo optimizacijo.

On site optimizacija spletnih strani pomeni, da mora biti spletna stran narejena po vseh SEO pravilih. Če spletna stran ni narejena po SEO pravilih, potem je potrebno narediti popravke. Popravke, ki jih naredimo v večini primerov skoraj nič ne spremenijo izgled strani. V večini primerov gre za popravke, ki jih vidijo le iskalniki, za uporabnika pa je stran skoraj brez sprememb.

Off site optimizacija spletnih strani pa zajema predvsem pridobivanje zunanjih povezav. Zunanje povezave so povezave iz drugih spletnih strani na vašo spletno stran. Namreč vsaka povezava z druge spletne strani pomaga vaši strani, da jo iskalniki uvrstijo višje med rezultate iskanja.

Pridobivanje povezav je vse prej kot lahko delo. Med pridobivanjem povezav je potrebno upoštevati vsa SEO pravila. V primeru nepravilnega pridobivanja povezav lahko Google vašo spletno stran kaznuje s slabšo uvrstitvijo, ali pa jo celo odstrani iz svoje baze strani. Kadar Google kaznuje stran, v večini primerov kazen traja vsaj pol leta, včasih pa tudi več let.

Vsaka spletna stran mora imeti čim več zunanjih povezav. Google vsako zunanjo povezavo šteje kot pozitiven glas za spletno stran.

Pridobivanje zunanjih povezav je postopek, ki se nikoli ne zaključi. Namreč povezave je potrebno pridobivati ves čas. V kolikor prenehate pridobivati zunanje povezave za vašo spletno stran, bo ta kmalu začela izgubljati pozicije.

Želite, da vam v podjetju Gorec d.o.o. poskrbimo za optimizacijo vaše spletne strani?

Izpolnite spodnji obrazec. V roku enega delovnega dne vas kontaktiramo in vam pošljemo ponudbo.





Podjetje

Ime in priimek

E-mail

Telefon

Vaša spletna stran

Zanimam se za optimizacijo spletnih strani

Please leave this field empty.

 

Brezplačni e priročnik

Optimizacija spletnih strani je kar kompleksno delo, kjer je treba ves čas spremljati novosti in se jim prilagajati. Tisti, ki dela optimizacijo, mora imeti veliko znanja, če želi biti pri tem delu uspešen.

Kljub temu, da je SEO kar zahtevno delo, pa lahko za nekatere osnovne stvari poskrbite tudi sami. Za ta namen smo v podjetju Gorec d.o.o. pripravili brezplačni e priročnik z naslovom Kako lahko podjetje samo poskrbi za višje uvrstitve v Googlu. S pomočjo e priročnika, boste bistveno poboljšali pozicije vaše spletne strani na Googlu. Avtor priročnika je Tomaž Gorec.

Priročnik lahko brezplačno dobite tako, da izpolnete spodnji obrazec.





Ime podjetja

Kontaktna oseba

E-mail

Spletna stran podjetja

Please leave this field empty.

 

Poglejte si koristen video na temo optimizacija spletnih strani

V kratkem bomo posneli nadaljevanje video izobraževanja. Da si zagotovite dostop, se naročite na kanal (pod naslovom, klikni rdeč gumb Naroči).

5 najbolj pogostih razlogov zakaj se vaša spletna stran ne uvršča na top pozicije v Googlu

1. Premalo kvalitetne tekstovne vsebine

Prvi pogoj za dobro optimizacijo spletne strani je, da ima spletna stran veliko kvalitetne tekstovne vsebine, ki jo bodo obiskovalci zares brali. Članki na spletni strani morajo biti dolgi vsaj 800 besed. Besedilo mora vsebovati slike, ki so poimenovane po ključnih besedah. Zaželeno pa je tudi, da se v besedilu pojavijo video posnetki (v tem prispevku je tudi vključen video). Najbolje je imate svoje video posnetke, ki ste jih prej naložili na Youtube.

Zelo bodite pozorni na to, da obiskovalci na vaši strani dobijo dobro uporabniško izkušnjo. To pomeni, da dejansko berejo vaše tekste, se sprehajajo po strani,… Skratka najdejo tisto, kar so iskali.

2. V naslovu spletne strani ni ključne besede

Eden od najbolj pomembnih faktorjev pri optimizaciji strani je ta, da v naslov (title) spletne strani vstavite ključno besedo. Ključna beseda mora biti na začetku naslova. Če je ključna beseda optimizacija spletnih stran, bi bil dober naslov Optimizacija spletnih strani kvalitetno in ugodno.

3. H1, H2 in H3 oznake ne vsebujejo ključne besede

H oznake v angleškem jeziku pomenijo heading. To so naslovi in podnaslovi v tekstu. Vsak članek (tekst), mora imeti naslov (H1) in podnaslove (H2 in H3). V naslovu se mora obvezno pojaviti ključna beseda, dobro pa je, če se pojavlja tudi v podnaslovih.

4. V url naslovu ni ključne besede

5. Slike niso poimenovane po ključni besedi in nimajo alt oznak

Optimizacija spletnih strani
4.75 (95.09%) 346 votes